ROMANIA, O PIATA IN CRESTERE PENTRU INDUSTRIA DE COSMETICE. TARGURILE SI EXPOZITIILE, O PROVOCARE PENTRU CRESTEREA CIFREI DE AFACERI

Desi piata de cosmetice din Romania a atins suma de aproape 4 miliarde de lei (cca 900 milioane Euro), cheltuiala medie pe cap de locuitor in ceea ce priveste cumpararea de cosmetice a fost de mai putin de 5 Euro/ luna, respectiv sub 50 Euro/an. Este o suma mica daca ar fi sa ne raportam la numarul de total de locuitori ai Romaniei, iar acest fapt se reflecta intr-un consum de 4 pana la 6 ori mai redus fata de media de consum a tarilor occidentale. Exista totusi o crestere a interesului fata de produsele premium, iar ponderea produselor cosmetice pentru barbati este apreciata la sub 10% din totalul pietei, fapt pentru care se estimeaza un ritm accelerat al cresterii pe acest segment in urmatorii 5 pana la 10 ani.
Dezvoltarea redusa, a pietei din Romania vine si cu o veste buna- exista inca mult spatiu de crestere pe majoritatea segmentelor industriei de cosmetice, iar cu strategii de marketing bine targetate pentru cresterea vizibilitatii si atragerea de noi parteneri se poate ajunge la rezultate spectaculoase.
Cosmetics Beauty Hair, cea mai mare expozitie de profil din Europa de Sud-Est, prin cele 186 de companii participante, 7000 mp, 15.000 de vizitatori, peste 2000 de contracte semnate, vanzari de peste 4 mil de Euro si cele peste 100 de evenimente conexe desfasurate in 2014, reprezinta locul ideal in care cererea se intalneste cu oferta, in care producatorii, distribuitorii si vizitatorii specialisti se intalnesc fata in fata pentru semnarea de contracte, studierea concurentei, deschiderea de noi piete si participarea la evenimente demonstrative si show-uri live. Este locul in care produsul sau serviciul final poate fi testat in contact direct cu producatorul sau distribuitorul acestuia.
“Ne bucur sa fim organizatorii celei mai mari expozitie din Sud-Estul Europei, adresata industriei frumusetii si dorim sa multumim pe aceasta cale firmelor din domeniu si care impartasesc viziunea noastra privind rolul esential pe care il are participarea la targuri si expozitii in dezvoltarea unei afaceri sanatoase si durabile.
La editia din 2015 a Cosmetics Beauty Hair estimam o crestere de 15-25% a numarului de expozanti, pe fondul manifestarii unui interes sporit al pietei pe segmentul produselor de lux. Produsele de mass-market vor continua sa reprezinte o pondere cel putin la fel de importanta ca si la editiile anterioare.
Practic, aducem fata in fata principalii jucatori din piata si le oferim cadrul ideal pentru dezvoltare, semnarea de noi contracte si cresterea cifrei de afaceri – promovam Afacerile Live”, a declarat Mihai Costris, Director General al Romexpo SA.
ROMEXPO S.A., cu o experienta de peste 50 de ani in domeniu, este principalul organizator de targuri si expozitii din Romania si din zona de sud-est a Europei. In 2015 compania are in programul propriu organizarea celor mai importante 45 de targuri si evenimente din domenii diverse.

descărcare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *